Skip to content

Aanmelden / Contact

OP DIT MOMENT HANTEREN WIJ EEN ALGEHELE CLIENTENSTOP! (BEHALVE VOOR ONLINE THERAPIE

De aanmeldingswachttijd (het aantal weken tussen het aanmelden en het moment dat wij contact opnemen voor het maken van een intake afspraak) voor de locaties Amsterdamseweg en de Kamillelaan is ongeveer 6 maanden.

De aanmeldingswachttijd (het aantal weken tussen het aanmelden en het moment dat wij contact opnemen voor het maken van een intake afspraak) voor Hilversum is ongeveer 6 maanden.

Wij hebben bij alle zorgverzekeraars (behalve met CZ en MENZIS (en onderliggende sublabels; om te zien waar jouw zorgverzekeraar onder valt, klik hier) voldoende budget gekregen in 2022 om iedereen aan te kunnen nemen.

Voor alle vestigingen geldt dat er geen behandelingswachttijd is; na intake kun je meteen van start met de behandeling.

Om een aanmelding in behandeling te kunnen nemen hebben we onderstaande gegevens van je nodig.

Let op: wanneer een verwijzer een aanmelding doet, wordt deze pas in behandeling genomen als cliënt zichzelf aanmeldt via onderstaand formulier

SPOED hulp nodig en reeds in behandeling bij De Zorgkliniek?
Dan heb je mogelijk met je behandelaar een crisisplan opgesteld dat je kunt raadplegen. Is er sprake van een acute situatie en wil je een behandelaar spreken, dan kun je ons iedere werkdag bereiken tussen 9:00 en 17:30 uur op telefoonnummer 020 889 6480. Het secretariaat zal je dan doorverbinden met een behandelaar.
SPOED hulp nodig en (nog) niet in behandeling bij De Zorgkliniek?
neem dan tijdens kantooruren contact op met je eigen huisarts. Hij of zij kan je verwijzen naar de spoedeisende psychiatrie. Wanneer je met spoed hulp nodig hebt buiten kantoortijden, dan kun je zelf contact opnemen met de volgende instanties:

Hilversum
Huisartsenpost Gooi- en Vechtstreek
Telefoonnummer: 088 – 130 96 00

Hoofddorp
Crisisdienst GGZIngeest www.ggzingeest.nl Telefoonnummer: 023 518 7480
Landelijk
www.113online.nl 0900 – 0113